2017年3月29日 星期三

女仔減小腿問題

「Hi Fred Sir,喺屋企可以做乜動作 Tone 小腿?做 Squat 可以嗎?」

講女性要瘦小腿,我有以下睇法:

1. 小腿嘅大細,係好在乎先天因素。香港女仔嘅小腿,大多數都係生得較長,差唔多去到小腿嘅中間,所以就算個人唔肥,睇落小腿都好似比較粗;而黑人嘅小腿通常較短,望落較幼。


(圖片來源:www.athleticsweekly.com/)

2. 做 Calf Raise 呢一類動作,可以訓練小腿肌肉,但對針對減小腿係一啲幫助都冇。L


(圖片來源:www.pinterest.com

3. 我成日都話「健身有助降低脂肪率,令全身都瘦啲」,但我覺得除非係大幅度減肥、幾十磅咁減,否則小腿唔會有好大分別。我隨手上網搵咗個「減肥前後比較」,可以睇到佢條腰、大脾、臀部係有明顯變化,但小腿於前後都係差唔多(其實減肥前後小腿都唔算粗)。


(圖片來源:www.pinterest.com

4. 除咗健身,坊間都有其他方法瘦小腿,例如做手術去除部份小腿肌肉,但我實在唔建議,因為可能會損害小腿功能,影響步行及其他日常活動。



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html