2017年2月20日 星期一

No Pain No Gain?



我見有啲朋友衡量一個教練或訓練流程有冇料到,係用「痛」嚟做指標:練完之後好痛 – 有料到;練完唔痛 – 廢嘅。

大家要明白一個邏輯:練完痛,唔代表有訓練效果;練完唔痛,唔代表冇訓練效果。痛同訓練效果,其實冇必然關係。
(如果睇完一次唔明,麻煩再睇多幾次,睇到明為止)

一個教練要個學生進步,係要好多心機,要了解個學生嘅體質、性格、喜好先可以做得好:但要操到個學生痛甚至嘔,就非常簡單。如果再有學生問我「做乜唔痛?」我會叫佢行埋一邊做 5 分鐘 Burpee 先好返嚟同我講嘢!(Full Speed,唔准停!:D)

「我每次練完 Squat、Deadlift 呢類動作之後,第二日大腿後肌會好痛,坐低、起身時特別痛… 請問是正常嗎?還是練習姿勢錯咗先會咁?另外,想問如果第二日肌肉痛,應該照去訓練定休息吓好?」

Squat 和 Deadlift 會用到大腿後肌,訓練後一至兩天肌肉酸痛*乃係正常反應。將痛嘅程度分成 0-10 分(10 分係最痛),如果你嘅痛係 5、6 分或以下,第二日可以照去訓練,但建議練習其他部份嘅肌肉,例如胸肌、手臂;但如果有 7、8 分或以上,第二日就最好去抖吓,同埋下次訓練時可以做返輕啲。

* 呢種痛簡稱 DOMS,Delayed Onset Muscle Soreness。想知更多可去 Facebook PM 問我
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html