2016年11月30日 星期三

啞鈴 vs TRX – 邊樣減肥有效啲?



「一般負重訓練同TRX訓練相比,邊個方法對改善 Skinny Fat 身型較有效?」

琴日我喺 Fanpage 出咗個 Post 解釋 Skinny Fat 身型,有位女讀者問邊種減肥方法較有效。

「一般負重運動」,我諗應該係指啞鈴、Barbell、及一啲大型嘅健身器械,阻力係來自鐵餅嘅重量;TRX,簡單嚟講就係:將一條兩端有把手嘅尼龍帶,掛喺一個高嘅地方,用家揸實把手,利用身體重量作為阻力,做一啲健身動作。示範:https://youtu.be/UKxnMKVfbFo

訓練效果高低取決於好多因素:姿勢、強度、次數、每組之間休息時間等,不單只係器材選擇。如果運用得宜,以上嘅器材全部都可以有效改善身型。

而健身器材之間有無高低之分?我認為係有嘅。而家喺健身室用緊嘅啞鈴、Barbell、Kettlebell、鐵餅,已經有數百至上千年嘅歷史,佢地可以流傳至今,一定有佢地嘅價值及效用;但一啲可以喺電視廣告睇到嘅「新發明」、「練__神器」,我認為係 Gimmick 多於一切。


(圖片來源: From Milo to Milo: A History of Barbells, Dumbells, and Indian Clubs by Jan Todd, Ph.D., Iron Game History, Volume 3 Number 6)

至於邊啲器材專門練實肌肉、較有效減脂?話說上週末我行行吓街,有位健身教練邀請我上佢地嘅健身中心參觀。入面有超過一半都係 Functional Training 器材,其餘都係跑步機、打拳沙包等,但舉重區域好細,隨時細過個 Reception。

我問嗰位教練,點解要放咁多Functional Training 器材?佢話「因為而家興丫嘛,同埋可以練到啲肉實啲」。潮流興 Functional Training,的確係,正如 80 年代興跳 Aerobics;至於啲肉實唔實,其實好在乎 Body Fat %,與器材選擇關係不大。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html