2015年5月13日 星期三

點揀健身教練?

「Fred 你好,我剛開始接觸健身,Join 咗某大型健身中心會藉。駐場教練同我分析過,話我脂肪係正常水平,但肌肉比例偏低;另外,我雙腳由於坐姿影響,所以膝頭向內,同埋寒背,又話我啲筋好硬,要做多啲伸展。

我目標係控制體重同身形,Keep 靚線條,最想飛走肚腩仔。佢 Sell 我 Join 佢既教練 Plan,話我唔識用啲器械或姿勢會影響個效果。請問你認為我需要一位 Personal Trainer 嗎?定係跟你嘅影片揀適合自己嘅練習做都可以?我擔心自己做錯會令腳變粗,弄巧反拙... 謝謝!」


初初接觸健身,如果金錢及時間許可,我認為跟 PT(Personal Trainer 縮寫) 上堂較好,一來更快見效,二來會更安全。問題係... 個個 Gym 都有咁多教練,點先可以揀一個啱心水嘅?

順眼

佢個樣或者說話方法,你一定要覺得舒服先得。呢一點好重要,因為每堂你要單對單見住佢整整一個鐘。

身型

唔一定要健美先生身型,但起碼要有返咁上下 Fit。如果個 PT 自己都係一個肥仔或瘦骨仙,自己都攪唔掂,點幫你?

上堂表現

揀到個順眼又有身型嘅 PT,都唔洗即刻幫襯佢住。花一兩個星期,離遠靜靜雞睇吓佢點教其他客人,睇吓佢嘅表現。如果發現佢都幾專心,唔會擔天望地或者撚電話,就可以趁佢得閒時直接詢問可否跟佢上堂。

購買堂數

每間健身中心的價目表各有不同,但都係同一原理:一次過購買越多堂數,價錢越平。我建議一開始先購買最少堂數的 Package,例如 5 堂或 10 堂,雖然價錢較貴,但較有保障。

至於話你坐姿影響膝頭向內、寒背等都係一啲慣常嘅消售手法,正常情況下相信冇人會挺起個胸嚟行,亦唔會有女仔係擘開大脾嚟坐嘅。如有呢方面嘅問疑問,我認為請教醫生或物理治療師會較好。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html